Myvi SE 1.5 Extreme

Myvi SE 1.5 

 Setelah lama menanti, hari ini (15/9/2011) adalah hari yang ditunggu-tunggu oleh semua peminat Perodua Myvi. Dua produk terbaru pada 2011 ini, Myvi SE dan Myvi Extreme yang berkapasiti 1.5 liter mampu menjadi tarikan utama kepada peminat Myvi dan juga kenderaan lain.
Dan jika sebelum ini, Myvi Extreme dikatakan berwarna kuning, tetapi, kuning itu adalah warna untuk Myvi SE 1.5. Manakala Myvi Extreme adalah yang berwarna putih. Biar apa pun warna dan pandangannya, ianya tetap mengancam dan bakal mengungguli carta kereta utama pilihan rakyat Malaysia seperti sebelum ini. Check it Myvi SE & Myvi Extreme 1.5 :
Kemasan (dashboard) dalaman yang kemas mampu memberikan pengalaman berbeza berbanding kenderaan lain. Gear juga diletakkan pada bahagian dock panel. Myvi Extreme 1.5 dan Myvi SE 1.5 yang begitu memikat. Hiasan luaran (skirting) yang sedikit berlainan dari model sebelum ini. Myvi Extreme juga mempunya lips yang berwarna kelabu.
Bumper hadapan Myvi Extreme pada bahagian bawahnya berwarna kelabu membezakan ia dengan SE. Semua gambar adalah sumber dari PaulTan. Untuk lebih details mengenai spec Myvi ni, lawatilah bilik pameran Perodua terdekat.
Bontot Nye

Pergh Jantung nye..!!!

Dari Depan...!!

Dalaman Nye..!!!


Smart Gile...!!!




Harga- Harganya

No comments:

Post a Comment